1-21 elem, összesen: 720
Nyitott Budapest
Nirvana
Több gyros vagy swarma helyet a közéletbe, az ideál az lenne ha nem kéne 500 méternél többet gyalogolnia senkinek egy ...
Nyitott Budapest
Zökkenőmentes átkelés - Gyalogos lámpák szinkronizálása
Sok gyalogos átkelőnél a lámpák nincsenek optimálisan összehangolva, így sietni kell, vagy a járdaszigeten ragadunk. Például a Széll Kálmán téren gyakran pirosra ...
Helyi - kis ötlet
Lámpával védett gyalogos-átkelőhely kialakítása a XVIII. kerületi Kondor Béla sétánynál
A Havanna ltp-en található Barta Lajos utca - Kondor Béla sétány zebrás kereszteződése, az egyik legforgalmasabb és talán a legveszélyesebb gyalogos-átkelőhely a ...
Nyitott Budapest
Bkk és a kirándulás
Kedves Önkormányzat!
A BKK segítene az általános iskoláknak, hogyha mennek valahova (például: közelben lévő múzeumba vagy színházba) akkor egy-egy buszjátatot indutani számukra. A ...
Helyi - kis ötlet
Óhegy park zebra
Az Óhegy parkot sokan látogatják. Az autóval érkezők a Kőér utca mindkét oldalán parkolnak. Zebra csak a park két szélén van kialakítva, ...
Zöld Budapest
Budapest szennyezetebb levegőjű területein levegő minőség monitorizálására eszközök telepítése.
Mivel ezen mérőeszközök kisméretűek, akár arra vállalkozó budapesti polgárok erkélyein, ablakain is elhelyezhetők lennének. A piacon számos olyan eszköz beszerezhető különböző áron, ...
Előzetes kategória
MCDONAL'S kötelezése a környezete tisztán tartására 500m belül .
MCDONAL'S kötelezése a környezete tisztán tartására 500m belül.
Mert a villamos megállók, és az utca tele van kaja ...
Helyi - nagy ötlet
Agora összekötése a Göncz Árpád városközpont aluljáróval
Az Agora irodaházak kialakításakor kialakításra került egy "agora", egy teresedés, ami azonban jelenleg egy támfallal van elválasztva az aluljáró "E" jelű kijáratától. ...
Helyi - kis ötlet
Útmenti klímaadaptív cserjesáv
A Soroksári út Haller utca és Pápay utca közötti szakaszán a páros oldalon keskeny járdaszéli földsáv van, ahol a fák közé őshonos ...
Zöld Budapest
Extrém hangos gépjárművek mérése és büntetése (?)
A városi közlekedésben nem csak a gyorshajtás okoz problémát - talán kevésbé veszélyes, de zavaróbb a leggyakrabban szándékosan tuningolt és bőgetett motorhang ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
Helyi - kis ötlet
Rövid távú parkolás az iskola körül
Rövid időre, max 30p használható autós parkoló kialakítása a Krúdy Gyula általános iskola közvetlen ...
Helyi - nagy ötlet
Déli pályaudvar kerengő zöldítése
Déli pályaudvar előtti, fővárosi tulajdonban lévő kerengő zöldítése és élettel való megtöltése. Növények ültetése, burkolat cseréje, árnyékolók és ülőfelületek telepítése a Déli ...
Helyi - nagy ötlet
Biztonságos átkelő a gyerekekért gyalogos felüljáró a Kiscelli úton
A Kiscelli út és a Pércsi Lajos Lépcső találkozásánál javaslom egy gyalogos felüljáró építését. Ez a szakasz rendkívül balesetveszélyes, mivel a meredek ...
Helyi - nagy ötlet
Biztonságosabb gyalogos és kerékpáros közlekedés a Szent Gellért rakparton
A biztonságosabb gyalogos és kerékpáros közlekedés érdekében ahol lehet el kell különíteni és jól láthatóan illetve folyamatosan fel kell festeni a ...
Helyi - nagy ötlet
Lámpás gyalogosátkelőhely létesítése
Egy gyalogátkelőhely létesítése a fent említett kereszteződésben biztonságosabbá tenné azt, mert így a gyalogosok, a zebra távolsága miatt, csak átszaladgálnak az autók ...
Nyitott Budapest
Kutya adó
Kutyák után adót kellene fizetni.
Ez régen is volt. Ezáltal kevesebb kutya és ürülék lenne az utcákon, és a bérházak sem a kutya ...
Helyi - kis ötlet
Sándy Gyula köz Kerékpár tároló "Barlang"
A címben említett helyen a Pénzmúzeumnak van egy dísz vonata. Ezzel szembeni falrész megbontásával ki lehetne alakítani ott egy helységet ahol fedett ...
Előzetes kategória
Ennek az alkalmazásnak a fejlesztése?
Legyen látható a profilom alatt, a beküldött ötletem
Így sem nem riportálható, sem nem ...
Esélyteremtő Budapest
Normális magasságban legyenek a padok a négyeshatos megállóiban!
A 4-es és a 6-os villamos megállóiban jellemzően lényegesen magasabbra szerelték a padokat annál, ami a legtöbb ember számára kényelmes lenne. Olyan ...
Helyi - kis ötlet
Boráros téri megállók akadálymentesítése
4, 6, 2, 23, 2B villamosok, valamint a buszállomás megállói legyenek könyebben elérhetőek az idősebbeknek, babakocsisoknak és mozgáskorlátozottak számára, szintbeli keresztezések, rámpák ...
1-21 elem, összesen: 720