1-21 elem, összesen: 720
Helyi - nagy ötlet
Kálvin téri Metró aluljáró automata WC
Kálvin téri Metró aluljáróban automata WC kialakítása és a környezet ...
Helyi - kis ötlet
Fedett buszmegálló a Maros utcai megállónál (123,35,135,124 buszok)
A jelzett helyen nincs hová beállni az eső elől, pedig igen tágas hely állna rendelkezésre egy fedett megálló ...
Helyi - kis ötlet
Petőfi Sándor utcai autós forgalom csökkentése
Csökkentsük a rengeteg szabálytalanul behajtó autós áthaladását az utcában. Például a Ferenciek tern lévő csak buszos, engedélyes áthaladás szabályozáshoz hasonlóan vagy kamerás ...
Helyi - kis ötlet
Közösségi Grillezőhelyek kijelölése a Városligetben
A javaslat célja, hogy a Városligetben és más központi parkokban az önkormányzat kijelöljön olyan grillezőhelyeket, ahol a látogatók saját mobil grillezési eszközeikkel, ...
Zöld Budapest
Zöld villamosvágányok kialakítása
Villamosvágányok és azok környékén lévő indokolatlanul lebetonozott vagy kővel borított felületek zöldítése olyan szakaszokon, ahol a jelenlegi forgalmi rend szerint nem közlekednek ...
Zöld Budapest
Decentralizált energia-közösségeket
Az energiaszolgáltatóval karöltve, kísérleti jelleggel jó lenne elindítani olyan energia-közösségeket, ahol (pl. irányítószám-körzetenként) lenne egy-egy központ, ami az energia-tárolást oldaná meg (pl. ...
Helyi - nagy ötlet
Agora összekötése a Göncz Árpád városközpont aluljáróval
Az Agora irodaházak kialakításakor kialakításra került egy "agora", egy teresedés, ami azonban jelenleg egy támfallal van elválasztva az aluljáró "E" jelű kijáratától. ...
Helyi - nagy ötlet
Közvilágítás létesítése a Brenner Park és az Alsó erdősor utca közötti szakaszon
A Brenner Park északi részén van egy kb. 200 méter hosszú ösvény (földút), amit hosszú évekkel ezelőtt "kutyafuttatónak" neveztek ki. (tábla jelzi ...
Helyi - kis ötlet
Zöld szigetek a város szívében - A Baross téri buszmegálló zöldítése
A projekt célja a Baross téren található, Buda felé menő buszmegálló környezetbarát átalakítása zöld megállóvá, amely csökkenti a hőszigethatást, javítja a levegőminőséget, ...
Nyitott Budapest
Ismerd meg Budapestet Séták a város szívében
Az "Ismerd meg Budapestet" kezdeményezés célja közösségépítő városi séták szervezése, amelyek során a résztvevők megismerhetik Budapest gazdag történelmét, rejtett titkait és kulturális ...
Előzetes kategória
Mol bubi
A MOL bubi tárolóhelyeket a széles járdákra át/visszahelyezni. Az autóktól elvett parkolóhelyek ...
Előzetes kategória
178-as autóbusz járat körjárattá alakításával a tabániak közlekedésének javítása.
A 178-as autóbusz - lakossági kérések ellenére - nem közlekedik az Erzsébet hídon át a Kossuth Lajos utca, Rákóczi út nyomvonalon, ezáltal ...
Nyitott Budapest
Fővárosi Mozgás- és Művészetterápiás Központ
Fővárosi Mozgás- és Művészetterápiás Központ (FMMK) létrehozása, hogy a mozgás és a művészet erejét felhasználva aktívan támogassa a budapestiek mentális és fizikai ...
Helyi - kis ötlet
Biztonságos kihajtó a Balatoni útra
Biztonságos kihajtó a Balatoni útra a szervíz utakról (pl.körforgalom, lámpa, más ...
Helyi - nagy ötlet
Budai alsó rakpart fásítása
A budai alsó rakpart jelenleg ingyenes P+R parkolóként működik, miközben a város egyik legértékesebb közterületéről van szó. Az ötlet megvalósítása során a ...
Helyi - nagy ötlet
Gyerek- és családbarát (védett) kerékpárút a Kopaszi gátig
Az Etele tér és a Kopaszi gát között már most is van egy kerékpárút, ami az Etele úton, illetve a Hengermalom úton ...
Helyi - kis ötlet
Hiányzó járda a kőbányai Fertő utcában
A Fertő utca déli oldalán nincs járda a Makk utca és a Hízlaló tér közötti szakaszon. Ezt a hiányt kellene ...
Helyi - kis ötlet
A Nehru part biciklizhetővé tétele
A Nehru parton sétálók sokszor teljes szélességben foglalják az utat, ami nagyon megnehezíti a kerékpározást. A kirakott fotelek is csak a rajta ...
Helyi - kis ötlet
Fedett biciklitárolók
Helló!
Nagyon hálás lennék, ha a Flórián téri parkba fedett biciklitároló is kerülne, ahogy a Széna téren is van. Valamint szeretnénk, ha a ...
Nyitott Budapest
Órát a FUTÁR-nak
Mindenki zsebében telefon, karján hagyományos vagy okosóra, de mégis egész érthetetlen, hogy a FUTÁR tábláira felnézve nem látni azonnal a pontos időt. ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
1-21 elem, összesen: 720