1-21 elem, összesen: 720
Helyi - nagy ötlet
Jelzőlámpák telepítése a villamos miatt is kiemelten balesetveszély Haller-Gát utca kereszteződésben
Jelzőlámpás forgalomirányítás bevezetése és a jelenlegi forgalmi rend biztonsági felülvizsgálata a Haller utca - Gát utca kereszteződésében, a 23-as,24-es villamos ...
Helyi - kis ötlet
Olof Palme sétány kerékpározhatoságának javítása
Az Olof Palme sétány egyik oldala legyen kifejezetten kerékpárút a másik pedig gyalogút. A két sáv elválasztására egy sárga záróvonalra, pár útjelre, ...
Helyi - kis ötlet
Kerékpárosoknak pumpapálya létrehozása a Rákos-patak mentén (Váci út és Lomb utca közötti parkoló)
Kerékpárosoknak pumpapálya létrehozása a Rákos-patak mentén a Váci út és a Lomb utca közötti földes parkoló ...
Nyitott Budapest
A békés utazás a közlekedési eszközökön
Közösségi kommunikáció indítása annak érdekében, hogy az utasok ne az utazás közben beszéljenek hangosan a mobiltelefonjaikon. Inkább csendben, kultúráltan egymással beszéljenek, olvassanak ...
Helyi - nagy ötlet
zebra átkelőhely és az autósoknak domború közlekedési tükör
A 1184 Budapest Nefelejcs utca és Tinódi utca kereszteződésében a Tinódi utcából nehézkesen lehet kikanyarodni a Nefelejcs utcára, tekintettel arra, hogy bal ...
Helyi - nagy ötlet
Élőhely kezelés és bemutatás a Nagytétényi Duna part természetvédelmi területen.
A Nagytétényi Duna part az M0 híd és az érdi határ között mintegy 4,5 km-en 2022 óta élvez helyi, fővárosi védelmet. Ehhez ...
Nyitott Budapest
Idősek és fiatalok szabadidő és élményparkja a közös kikapcsolódásért
Egy olyan generációkon átívelő közösségi parkot szeretnénk létrehozni, amely egyszerre nyújt sportolási, kikapcsolódási lehetőséget az idősek, a felnőttek és a gyermekek számára ...
Helyi - kis ötlet
Madárbarát Sasad
Készüljön egy komplex intézkedési terv arra, hogy miként lehet egy teljes városrészt madárbaráttá alakítani. Lakossági szemléletformáló programok, iskolai és óvodai foglalkozások, madárbarát ...
Helyi - kis ötlet
Fedett buszmegálló a Maros utcai megállónál (123,35,135,124 buszok)
A jelzett helyen nincs hová beállni az eső elől, pedig igen tágas hely állna rendelkezésre egy fedett megálló ...
Nyitott Budapest
BUBI bérlet integrálása a BKK bérletbe
Nem életszerű 2025-ben, hogy egy város közösségi közlekedéséhez két bérletet és két applickációt kelljen használni. Jó lenne a BUBI app-ot integrálni a ...
Helyi - nagy ötlet
Boráros mozgó lépcső
A csepeli hév és a Boros téri gyalogos tömegközlekedést 60 lépcsőfok nehezíti. A napi több tízezres (lehet a becslésem nem is elég) ...
Helyi - nagy ötlet
kutyafuttató kialakítása
A XIV. és XVI. kerület találkozásásánál (Szederkényi u. - Vazul u. - Körvasút sor) találkozásánál található egy kihasználatlan terület, amit remekül lehetne ...
Helyi - nagy ötlet
Metró-HÉV összekötés helyett buszok meghosszabbítása
Mivel nem valósult meg a HÉV és a Metró összekötése (szerintem nem is fog), egy alternatív megoldásként a 44-es, 45-ös, 276E buszok ...
Helyi - nagy ötlet
Segítség az evezősöknek a Rómain
A Római-parton, a horgászok által kőtömbökből épített "mólók/gátak" felszámolása, mert bizonyos vízállás alatt a benyúló építmények nehezítik az evezést a part ...
Helyi - nagy ötlet
Második Esély Hajléktalan Ellátó
A volt általános iskola, óvoda újragondolása, hajléktalan szálló építése. A hajléktalaság kisegítésére a már meglévő termekből kicsi, 3-4 fős zárható szobákat ...
Nyitott Budapest
Olvasó parkok
Jó időben kiülni a kertbe és ott olvasni: biztos sokan szeretik/szeretnék. És akinek nincs kertje? Irány a park(?). Legyenek olvasó parkok, azok ...
Helyi - kis ötlet
Biztonságos közvetlen eljutás a körzetes iskolába 65-ös és 165-ös busz útvonalának bővítése
A 65-ös és 165-ös buszok jelenleg a Kolozsy térig közlekednek, ám az általuk lefedett III. kerületi területek többsége az Óbuda Nagy László ...
Helyi - nagy ötlet
Zebra kell a Váci útra!
A Váci út WestEnd - Rajk László utca közötti szakasza nem autópálya! A gyalogos forgalom átvezetése két kerület és a város ...
Helyi - kis ötlet
Kerékgyártó utca, hiányzó közösségi funkciók
A Kerékgyártó utca ezen szakasza (útburkolat, járdák, stb.) korábban fel lett újítva, de a fás, füves középső rész fejlesztése elmaradt.
Budapesten kevés olyan ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
Előzetes kategória
Földalatti vasúti infrastruktúra tervezés
A Rákosrendező (mint potenciálisan leendő fővárosi tulajdon) területén a szennyezett talaj cseréjével párhuzamosan vasúti sínek föld alá vezetésének lehetőségének ...
1-21 elem, összesen: 720