1-21 elem, összesen: 720
Helyi - nagy ötlet
Kerékpárút/sáv a külső Bécsi út mentén
A Vörösvári út és a Bécsi út kereszteződése után a Bécsi út mentén vagy annak közelében való kerkékpáros közlekedés (kerékpárút/sáv) kialakítása a ...
Helyi - nagy ötlet
Rákos-patak tavak
Duzzasztott tavak kialakítása a Rákos-patak lakóterülettekkel övezett ...
Helyi - nagy ötlet
Gyalogos és biciklis forgalom szétválasztása a Gellért rakpart járdán
Biciklisáv kialakítása a hegy felőli járdán, átvezetések kialakítása a Rudas-fürdőnél és a Gellért ...
Helyi - nagy ötlet
Zebra a Kassák Lajos és Dunyov István utcák keresztezésében
Zebra kialakítása a Kassák Lajos utca és Dunyov István utca kereszteződésében a Spár felőli ...
Nyitott Budapest
Egységes weboldal és alkalmazás budapesti kerületek önkormányzatainak
Legyen egységes, nem pedig kerületenként különbözően kialakított weboldalak és önkormányzati mobilalkalmazások Budapesten. A fővárosi és a kerületi weboldalaknak, alkalmazásokank is legyen azonos ...
Helyi - nagy ötlet
Két új gyalogátkelőhely az Örs vezér terére
Az Örs vezér tere nyugati és északi oldalára (Kerepesi út és Nagy Lajos király útja felé) egy-egy gyalogátkelőhely ...
Helyi - nagy ötlet
Zebra a Reitter Ferenc utca - Kerekes utca sarkán
A Reitter Ferenc utca egy nagyforgalmú, 2x2 sávos út a 13. kerületben. Néhány kereszteződésében már vannak gyalogátkelőhelyek, de néhány fontos és balesetveszélyes ...
Előzetes kategória
Mol bubi
A MOL bubi tárolóhelyeket a széles járdákra át/visszahelyezni. Az autóktól elvett parkolóhelyek ...
Helyi - nagy ötlet
Kerékpáros összektöttetés kialakítása a Thököly út - Csömöri út között
Kerékpáros nyomvonal kialakítása a Thököly út - Csömöri út között. Jelenleg végetér a kerékpáros sáv a Tisza István térnél és ezt lehetne ...
Helyi - kis ötlet
Hengermalom utca és Öböl utca találkozásának rendezése
A BudaParti Öböl utca sétányról a Hengermalom útra kiérve nem megoldott aszfaltozott talajon a járdára jutás. Az ötlet az, hogy kerüljön rendezésre ...
Helyi - kis ötlet
Fedett buszmegállók létesítése a Gergely utcában
A kőbányai Gergely utcában több buszmegálló is található, de szinte mindegyik csak egy táblából áll, fedett esőbeálló, és leülési lehetőség nélkül. A ...
Helyi - kis ötlet
Biztonságos átkelés
A Teleki László tér-Népszínház utca-Bauer Sándor utca nagy kereszteződésben mind az autósoknak, mind a gyalogosoknak "száz felé" kell figyelni egyik oldalról a ...
Helyi - nagy ötlet
Szépités
A 18. kerületben lévő Fővárosi Önkormányzat Pszichiátriai Betegek Otthonát szeretném, ha ...
Előzetes kategória
Szerelempark
Mai katasztrófákkal teli világunkban szükség van egy olyan helyre ami a szerelemről, szeretetről szól. Ahová szívesen visszajárnak a párok, ahol a boldogságé ...
Helyi - nagy ötlet
Közvilágítást, biztonságot, kultúrát és természetvédelmet a Vérmezőre!
Tegyük rendbe a közvilágítást a Vérmezőn, és helyezzünk el többnyelvű tájékoztató táblákat a Vérmező és környéke páratlanul gazdag történelmi és természeti örökségéről, ...
Nyitott Budapest
Több ivókút
Igazából tényleg csak több ivókút az ötletem, a víz fogyasztása az egyik legfontosabb az ...
Helyi - kis ötlet
Tetőt a bicikli tárolók fölé!
A Rákoskersztúr központjában található bicikli tárolók fölé, a buszmegállókhoz hasonló, az időjárásnak ellenálló falak, illetve tető ...
Esélyteremtő Budapest
Számítógép- és mobilhasználati tanácsadó szolgálat
Legyen egy számítógép és mobilhasználói tanácsadó szolgálat az idősebb felhasználó korosztály részére, akár egy megfizethető áron történő szolgáltatásként. Ez nem az alapfelhasználói ...
Helyi - kis ötlet
Biztonságos bringás és gyalogos közlekedés az Alagútban egyirányú autós forgalommal
Az Alagútban a keskeny járda és a kétsávos úttest helyett alakítsunk ki egy szélesebb járdát, egy kétirányú bringás infrastruktúrát és egy egysávos ...
Helyi - kis ötlet
Emlékezés tere fitt-park,közwécé és világitás betelepíteni.
Emlékezés terén nem csak vágyó sétálás és pihenős park legyen hanem tornázni fitt-park is legyen mert körül ölébe a fák. Több legyen ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
1-21 elem, összesen: 720