1-21 elem, összesen: 720
Helyi - kis ötlet
Újvidék tér, Miyawaki minierdő telepítése
Az Újvidék téren pár évvel ezelőtt egy vihar során kidőlt a játszótér melletti hatalmas fa, A Miyawaki-módszer szerint telepített 'minierdő' ideális megoldás ...
Helyi - nagy ötlet
Hegyi telebusz
A Látó-hegyen élők számára a közösségi közlekedés nem opció a távolság és a domborzat miatt. Számunkra a legközelebbi BKV-megálló 800m-ra és 80m ...
Helyi - kis ötlet
több villamosérkezésjelző tábla
Több villamosérkezésjelző táblát szeretnék Budára, a 11. és a 22. kerületbe. Különösen a Budafok kocsiszín villamos és ...
Helyi - kis ötlet
Gyalogos híd a Szilas patakon
Gyalogos (babakocsi, kerékpár, roller) híd létesítése a Szilas Patak felett, két közúti híd között, mely összeköti a patak bal partján található újpesti ...
Helyi - kis ötlet
Hegyalja úti járdaszakasz szélesítése
Egy olyan járdaszakasz szélesítéséről beszélünk, amely esetében nagyjából 1-2 méter bővítéssel már lehetőség nyílna arra, hogy rendezzük ezt a szakaszt. Bár valóban ...
Helyi - nagy ötlet
Gyerek- és családbarát (védett) kerékpárút a Kopaszi gátig
Az Etele tér és a Kopaszi gát között már most is van egy kerékpárút, ami az Etele úton, illetve a Hengermalom úton ...
Helyi - kis ötlet
Esőbeállók a Szentlélek téri felüljáró buszmegállóiban
A Szentlélek téren az Árpád-hídon található a 34-es és a 106-os busz megállóhelye, valamint villamospótlás esetén itt állnak meg a pótlóbuszok is. ...
Helyi - kis ötlet
A XVII. és X. kerület kerékpáros összekötése
Képtelenség családdal, gyerekkel bringán eljutni a X. kerületből a XVII. kerületbe úgy, hogy aszfalton megyünk és nem megyünk az autók közé a ...
Helyi - nagy ötlet
Thököly út VII. kerületi szakaszának zöldítése: A fenntartható és élhető városi környezetért
A Thököly út VII. kerületi szakasza alulzöldített, ami rontja a környék lakhatóságát, növeli a lég- és zajszennyezést, valamint fokozza a hősziget-hatást. A ...
Helyi - nagy ötlet
Kálvin téri Metró aluljáró automata WC
Kálvin téri Metró aluljáróban automata WC kialakítása és a környezet ...
Esélyteremtő Budapest
Babakocsi / kerekesszék rögzítő pántok a BKK járatain
Rögzítő pántok felszerelése a buszokon, villamoson, metrón a biztonság növelése ...
Helyi - kis ötlet
virágosítás
Szép napot ! Szerintem a Népliget szívében lehetne egy gyönyörű rózsa parkot alakítani, egy kicsi szökőkúttal a közepén. Hangulatos ...
Helyi - kis ötlet
Zebra létesítése az Öv utca Ilosvai Selymes utca sarkára
Zebra létrehozása, amely biztosítja az Óvodából kijövő gyerekek biztonságos átkelését a forgalmas Öv ...
Előzetes kategória
Fedett és védett kerékpártárolók csomópontoknál
Fedett, kamerával védett B+R kerékpártárolók létesítése metróállomásoknál, vagy egyéb fontos közlekedési ...
Helyi - kis ötlet
kerékpár sav kibővítése a Rákos patak és a Nagy Lajos Király út között a Mogyoródi úton
Fantasztikusan sok kerékpár út lett kialakítva az elmúlt évek során Zuglóban de egy szerintem nagyon rövid szakaszon ez hiányzik, amely képes lenne ...
Nyitott Budapest
A békés utazás a közlekedési eszközökön
Közösségi kommunikáció indítása annak érdekében, hogy az utasok ne az utazás közben beszéljenek hangosan a mobiltelefonjaikon. Inkább csendben, kultúráltan egymással beszéljenek, olvassanak ...
Esélyteremtő Budapest
Könnyebb tájékozódás az aluljárókban
Színes csíkok felfestése az aluljárókba a padlóra, a metró kijáratoktól, az átszállási lehetőségekhez, a ...
Helyi - kis ötlet
Zebrát a Mammut-1 és Mammut-2 bejáratai közé a Lövőház utcában!
A Mammut 1 és Mammut 2 között egész nap gyalogosok tömege kel át. A hely már jó ideje gyakorlatilag zebraként működik, de ...
Zöld Budapest
Neveljünk, ültessünk fákat!
Már az óvodás, iskolás kortól tegyük lehetővé, hogy a csoportok, osztályok fákat, örökzöldeket nevelnek önkormányzat által kiosztott, és/vagy, velük egyeztetett fajokból. Ez ...
Helyi - nagy ötlet
Rákos-patak tavak
Duzzasztott tavak kialakítása a Rákos-patak lakóterülettekkel övezett ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
1-21 elem, összesen: 720