1-21 elem, összesen: 720
Helyi - kis ötlet
Madarász Viktor utca és Gyöngyösi sétány közti gyalogos közlekedés könnyítése
A Madarász Viktor utca és Gyöngyösi sétány közötti átjáró (Madarász V. u. 35-37.) előtt lévő sövény északi részéből 1 méteres szakasz megszüntetése, ...
Helyi - nagy ötlet
Kerékpárút/sáv a külső Bécsi út mentén
A Vörösvári út és a Bécsi út kereszteződése után a Bécsi út mentén vagy annak közelében való kerkékpáros közlekedés (kerékpárút/sáv) kialakítása a ...
Helyi - nagy ötlet
Lomtalanítás félévente
A helyi önkormányzat által megoldott még egy lomtatlanítási lehetőség szakaszosan a XIII. ...
Zöld Budapest
Élő falak - Zöld megoldás a graffitik helyett
A városban sétálva gyakran találkozhatunk sivár, sokszor graffitivel borított falfelületekkel. Ezekre a futónövények telepítése és futtatása egy egyszerű, fenntartható megoldás a városi ...
Nyitott Budapest
Pályacsengőt a CAF villamosokra
A CAF villamosok kapjanak olyan villamosokra jellemző, összetéveszthetetlen csörgő-csengő jelzőhangot, mint pl. a Tátrák, Hannoveriek vagy a Ganz ...
Helyi - nagy ötlet
Dupla buszmegálló a Mártírok útján
A 99-es és a 123-as busznak négy közös megállója is van a Mártírok útján. Sokszor szorosan egymás mögött haladnak, de a hátsóról ...
Helyi - nagy ötlet
Kerékpáros/Akadálymentes fel/lehajtó a Budafoki vasúti felüljáróra
A felüljáró gyalogos részét meg tudják közelíteni kerékpárral, rollerrel és kerekesszékkel ...
Előzetes kategória
A soroksári buszos közlekedés fejlesztése
Soroksáron élek, nagyon szeretem az itteni közlekedést, de szerintem lehetne sokkal jobb is. Rengeteg potenciál van az itteni buszvonalakban. A 166-os fél ...
Helyi - kis ötlet
Ördög-árok tanösvény a Hadapródiskolától a Dunáig
Tanösvény az Ördög-árok nyomvonalán, táblákon bemutatva a patak és egyes szakaszainak történetét és sok ...
Helyi - nagy ötlet
A Márton Áron téren körforgalom létesítése
Körforgalom létesítése a forgalom hatékonyabb elosztása érdekében, amely csökkentheti a torlódásokat és az utazási időt.
A tér rendezése és korszerűsítése: új burkolat, zöldfelületek, ...
Helyi - kis ötlet
Kerékpáros fejlesztés Budán a Mészáros utca - Márvány utca tengelyen
Kerékpárosbarát Mészáros utca és Márvány utca kialakítása a cél az Attila úttól az Alkotás utcáig. A Mészáros utca lefelé tartó pesti iránya ...
Helyi - nagy ötlet
Rekontán burkolat az Moszkva sétány és egyéb erre alkalmas területeken.
Budapesten a futás, kocogás tömegsport lett, jó lenne minél több helyen rekontán burkolattal elősegíteni a futást, kocogást.
Akár kisebb parkokat is körbe ...
Helyi - nagy ötlet
gyalogos felüljáró a pesti alsórakpartra
Vigadó tér - Dunaparti gyalogos pihenő terület közötti átjárást - a mostani zebrás megoldások helyett - egy könnyű fémszerkezetes gyalogos felüljáróval kellene ...
Helyi - nagy ötlet
Zöldebben a Kőéren
Zöld sáv kialakítása a Kőér utca jelenleg kitaposott terültein. Vaspálya és Cserkesz utca közötti részen és a Szállás utca - Basa utca ...
Nyitott Budapest
Színes szőnyeggel a szürkesèg ellen
A Törökorszàgi Mandrinhoz hasonlóan lehetne nèhàny utcàban szőnyegmintàs a ...
Nyitott Budapest
BUBI bérlet integrálása a BKK bérletbe
Nem életszerű 2025-ben, hogy egy város közösségi közlekedéséhez két bérletet és két applickációt kelljen használni. Jó lenne a BUBI app-ot integrálni a ...
Helyi - nagy ötlet
Zajvédő fal meghosszabbítása a Szerémi úton a Bogdánfy utca zajterhelésének csökkentése érdekében
A Szerémi út északi oldalán a zajvédő fal véget ér a Budafoki út kereszteződésnél. Az az ötlet, hogy hosszabbítsuk meg a a ...
Előzetes kategória
busz sáv kialakítása az Újpest-Újpalota/Rákospalota között
A reggeli és délutáni/esti csúcsokban a bkk-s buszok (196, 196A) együtt araszolnak az autókkal buszsáv hiányában. Buszsáv kialakítása a szélső ...
Helyi - kis ötlet
Kültéri osztályterem a Rákos-pataknál
A Rákos-patak Budapest alulértékelt természeti értéke, így is kezeli az önkormányzat. Hogy a fiatalabb generációkat megismertessük a patakkal, élővilágával, múltjával, egy természetközeli, ...
Helyi - kis ötlet
Az üllői út végének zöldesítése.
Az 50-es villamos nyomvonalán a szarvas csárda tértől kifele több zöldterület létrehozása, például a szelvényközbe füvet ültetni, vagy a béke téren a ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
1-21 elem, összesen: 720