1-21 elem, összesen: 720
Helyi - nagy ötlet
Bankkártyaelfogadó nyilvános wc
Olyan toalett, min amilyen a Tabán játszótérnél van lehetne az összes kerületi játszótérnél, ahol most nincs, pl Pompom, de ezeket szereljék fel ...
Helyi - kis ötlet
Sándy Gyula köz Kerékpár tároló "Barlang"
A címben említett helyen a Pénzmúzeumnak van egy dísz vonata. Ezzel szembeni falrész megbontásával ki lehetne alakítani ott egy helységet ahol fedett ...
Zöld Budapest
Zöld villamosvágányok kialakítása
Villamosvágányok és azok környékén lévő indokolatlanul lebetonozott vagy kővel borított felületek zöldítése olyan szakaszokon, ahol a jelenlegi forgalmi rend szerint nem közlekednek ...
Előzetes kategória
kelenföld-albertfalva
Én nap mint nap ingázok albertfalva és kelenföld közöt és elég sokkat átt kell szálni ha villamosal vagy ha busszal megyek. Szerintem ...
Helyi - kis ötlet
Tiszta utcák, kulturált megoldás - Kültéri piszoárok Erzsébetvárosban
Probléma: Erzsébetváros belső része a turizmus és pezsgő éjszakai élet miatt különösen érintett az utcai vizelés problémájában. A házak falai, kapualjak és ...
Esélyteremtő Budapest
Karókat el a mozgássérültektől!
Parkolóhely szabaddá tétele mozgássérült kártyával rendelkezők részére az erre alkalmas széles járdákon, az ezt akadályozó oszlopok, karók elbontásával, illetve a járdaszegély magasságának ...
Helyi - kis ötlet
Településkép- és életminőség javító fejlesztések a budai fonódó villamos Frankel Leó úti szakaszán
Javaslatom a Frankel Leó út ún. "hosszú", Margit körút és Zsigmond tér közötti, nagyjából 1 km-es szakaszához kapcsolódóan tartalmaz, akár önállóan is ...
Előzetes kategória
Fedett és védett kerékpártárolók csomópontoknál
Fedett, kamerával védett B+R kerékpártárolók létesítése metróállomásoknál, vagy egyéb fontos közlekedési ...
Helyi - kis ötlet
Drótszamárral keresztül a Vaspályán
Kerékpáros átkelési lehetőség kialakítása a Vaspálya utcán keresztül a Kőér utca ...
Helyi - nagy ötlet
D14-es kompjárat bekötése Csepel kerékpáros infrastruktúrájába.
Csepel belvárosában kiépített kerékpáros infrastruktúra meghosszabbítása királyerdőn keresztül Csepel déli oldalán elterülő zöldterület a Kis-Duna part felé. A D14-es Csepel Soroksári ...
Zöld Budapest
Decentralizált energia-közösségeket
Az energiaszolgáltatóval karöltve, kísérleti jelleggel jó lenne elindítani olyan energia-közösségeket, ahol (pl. irányítószám-körzetenként) lenne egy-egy központ, ami az energia-tárolást oldaná meg (pl. ...
Helyi - nagy ötlet
Kerékpáros/Akadálymentes fel/lehajtó a Budafoki vasúti felüljáróra
A felüljáró gyalogos részét meg tudják közelíteni kerékpárral, rollerrel és kerekesszékkel ...
Helyi - nagy ötlet
Legyen körbejárható/akadálymentes zebra által az Örs vezér tere!
Az Kerepesi út zuglói és kőbányai oldalát az Árkád felől összekötő zebra után a Blahához hasonlóan sokak életét megkönnyítené, ha nem csak ...
Helyi - kis ötlet
BUBIt és akadálymentes átkelést a Marczira
Telepítsünk a Marczibányi téri Művház közelébe BUBI állomást úgy, hogy az útpálya kialakítása mindeközben lehetővé teszi a kerekesszékes átkelést a MEREK és ...
Helyi - kis ötlet
Szerelem-lakat gyűjtő fém szívek a Szabadság hídra
Több db kb. ember nagyságú, teherbíró, masszív, fémből készült szívet kéne elhelyezni a Szabadság híd zöld fém szerkezetének oszlopai között a járdán, ...
Helyi - nagy ötlet
Görkorcsoly és gördeszka park
Az ötlet egy görkorcsolyások, gördeszkások számára létrehozott gyakorló pálya, kisebb park. A kb. 200-300 nm-es létesítmény tartalmazna 2-3 kisebb, nagyobb beton (nem ...
Helyi - kis ötlet
Kétoldali kerékpársáv a Dózsa György úton
A Dózsa György út Váci út és Hősök tere közötti szakaszon a kerékpáros közlekedés nem megoldott, pedig ez egy nagyon fontos útvonal ...
Helyi - kis ötlet
Kerékpáros fejlesztés Budán a Mészáros utca - Márvány utca tengelyen
Kerékpárosbarát Mészáros utca és Márvány utca kialakítása a cél az Attila úttól az Alkotás utcáig. A Mészáros utca lefelé tartó pesti iránya ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
Helyi - nagy ötlet
Városmajor utca zöldítése, járdák szélesítése
Városmajor utca felosztásának és forgalmi rendjének módosítása a taktikai urbanizmus eszközeivel. Járdák szélesítése, parkolási rend módosítása, növények ültetése, ellenirányú kerékpársáv kialakítása a ...
Helyi - kis ötlet
Vezér utcai és a Mogyoródi úti bicikli utak összekötése
A Mogyoródi úton található bicikliút nagyszerű kapcsolatokat biztosít a Városliget és a Belváros felé, viszont sajnos végetér a Nagy Lajos király útjánál. ...
1-21 elem, összesen: 720