Beküldött ötletek

Az ötleteket itt abban a formában láthatod, ahogy azokat az ötletgazdák beadták. A szűrők segítségével tudod szűkíteni a megjelenített listát.

1-21 elem, összesen: 725
Helyi - nagy ötlet

Kertész és Akácfa sarka

Legyen kiemelve, kiszínezve és évente karbantartva. Kérem szépen felülvizsgálni és közlekedési szakemberekkel egy optimális megoldást ...
Helyi - nagy ötlet

Haller utcai villamossínek füvesítése

A Haller utcán közlekedő 23-as és 24-es villamosok vonalának füvesítése, zöldebbé ...
Helyi - kis ötlet

Olof Palme sétány kerékpározhatoságának javítása

Az Olof Palme sétány egyik oldala legyen kifejezetten kerékpárút a másik pedig gyalogút. A két sáv elválasztására egy sárga záróvonalra, pár útjelre, ...
Zöld Budapest

Élő falak - Zöld megoldás a graffitik helyett

A városban sétálva gyakran találkozhatunk sivár, sokszor graffitivel borított falfelületekkel. Ezekre a futónövények telepítése és futtatása egy egyszerű, fenntartható megoldás a városi ...
Helyi - kis ötlet

A Szerémi úti kerékpárút és gyalogos járda meghosszabítása a Savoya parkig

A Szerémi úttal párhuzamosan futó kerékpár út és gyalogos járda meghosszabbítása a Mezőkövesd út és a Savoya Park közötti ...
Helyi - kis ötlet

Közvetlen gyalogátkelőhely a Szerémi úton (Barázda utca kereszteződés)

Az elmúlt években a Barázda utca és Alíz utca térségében jelentős lakónegyedek létesültek, melyekből a gyalogos közlekedés egy része a Fehérvári úti ...
Helyi - kis ötlet

Zebrát a Mester utca / Dandár utca sarokra

A Mester utca és a Dandár utca kereszteződéséhez is kellene egy zebra az itteni iskola ...
Nyitott Budapest

A tánc mindenkié, szabadtéri közösségi táncterek kialakítása

A tánc mindenkié kezdeményezés célja, hogy Budapest különböző kerületeiben olyan, tánchoz alkalmas szabadtéri helyszínek jöjjenek létre, ahol mind a profi, mind az ...
Helyi - kis ötlet

Biztonságos közvetlen eljutás a körzetes iskolába 65-ös és 165-ös busz útvonalának bővítése

A 65-ös és 165-ös buszok jelenleg a Kolozsy térig közlekednek, ám az általuk lefedett III. kerületi területek többsége az Óbuda Nagy László ...
Nem bocsátható lakossági támogatásra
Megnézem
Nyitott Budapest

Buda-Pest modernizálása

az lenne az ötletem hogy modernizáljuk Buda-Pestet ugyanis a nagy részére ráférne. Nem azt akarom mondani hogy újitsunk fel mindent de mégis ...
Nem bocsátható lakossági támogatásra
Megnézem
Helyi - kis ötlet

Biztonságos, szabályos kerékpár-, gyalogos- és autóforgalom a Szabadság hídon

A Szabadság híd egyik gyalogos járdája legyen csak a sétálóké a másik oldali pedig a ...
Nem bocsátható lakossági támogatásra
Megnézem
Helyi - nagy ötlet

Legyen sétálóutca a teljes Madách Imre út

Néhány évvel ezelőtt a Madách Imre út egy része sétálóutcává lett alakítva, de nem a teljes szakasz. Ezt a folyamatot kellene ...
Nyitott Budapest

Elektromos rolleresek és biciklisek kitiltása a járdáról

Tiltsuk ki a fővárosban a rollereseket és a bicikliseket vagy legalább a 20km/h-val közlekedni tudó járműveket a járdáról, mert baleset ...
Nem bocsátható lakossági támogatásra
Megnézem
Helyi - nagy ötlet

Rákóczi híd budai hídfőjének gyorsabb, csendesebb és zöldebb biciklis elérhetősége

Rákóczi híd budai hídfőjéhez kétirányú bicikli út kialakítása a töltés északi oldalán teljesen közvetlen a töltés lábánál zöldben a Budafoki úttól kezdődően. A ...
Helyi - nagy ötlet

P+R parkoló

p+r parkoló létesítése a 6-os főút bevezető szakaszára minél közelebb a belváros felé, csatlakozással a Szerémi úti kerékpár úthoz és a tömegközlekedési ...
Zöld Budapest

Temetői "banyatank"

A temetőbe érkezve, legyen lehetőség kölcsönvenni kétkerekű vagy négykerekű kerti kiskocsit, amibe bele lehet válogatni szükséges eszközöket. - seprű, lapát - gereblye - kapa - kanna stb. Használat ...
Zöld Budapest

Tisztább levegő apró odafigyeléssel

A budapesti tömegközlekedés működtetése nagyon fontos, de egyben borzasztóan környezetterhelő és forráspazarló is. A környező országokban, de pl. az Egyesült Államokban is ...
Nem bocsátható lakossági támogatásra
Megnézem
Nyitott Budapest

Nirvana

Több gyros vagy swarma helyet a közéletbe, az ideál az lenne ha nem kéne 500 méternél többet gyalogolnia senkinek egy ...
Nem bocsátható lakossági támogatásra
Megnézem
Helyi - kis ötlet

A 40 az új 50

A Kőér utca teljes szakaszán a megengedett sebesség 40 km/h-ra való ...
Nem bocsátható lakossági támogatásra
Megnézem
Helyi - nagy ötlet

Gyalogos+kerékpáros átkelő a Béke utca - Rákos-patak találkozásánál

A Rákos-patak mentén a Béke utcától észak-nyugatra és dél-keletre is kiépített kerékpárút van, viszont a Béke utcánál 2x2 forgalmi sávon + 2x1 ...
Helyi - nagy ötlet

Mártonhegyi Kiserdő közösségi és turisztikai fejlesztése

Ezen a területen jelenleg nincs elegendő, illetve megfelelő sétaút, pihenő, valamint biztonságos tűzrakóhely. A környék lakói már így is szívesen látogatják ...
1-21 elem, összesen: 725