1-21 elem, összesen: 720
Helyi - nagy ötlet
Körvasút sori gyalogos-kerékpáros átkötés
Körvasút sor gyalogos, kerékpáros átjárhatósága a XIV. és XV. kerület határán ma még megoldatlan, azonban a Szederkény utca és a Rákospalotai körvasút ...
Helyi - kis ötlet
Bogdánfy utca járdasziget zöldítése
A Bogdánfy utcán a forgalom két irányát elválasztó járdaszigeten legyen végig alacsony ládákban alacsony zöld ...
Előzetes kategória
Az éjszakai autóbusz hálózat kiterjesztése Budapest külterületeire
Budapesten jelenleg számos olyan külterület található (Békásmegyer-Ófalu, Aranyhegy, Harsánylejtő, Pálvölgy, Pasarét, Virányos, Kútvölgy, Zugliget, Sasad, Budafok, Péterimajor, Helikopter lakópark, Székesdűlő), ...
Helyi - kis ötlet
A Szilágyi Erzsébet fasori kerékpárút János kórház előtti szakaszának rendbetétele
A Szilágyi Erzsébet fasori kerékpárút biztonságosabbá és jobban kerékpározhatóvá tétele a János kórház - Városmajor szakaszon, a kereszteződésen való átvezetésnél kb a ...
Zöld Budapest
Szelektív hulladékgyűjtést segítő alkalmazás (FKF)
Önnel is előfordult már, hogy nem tudja, melyik kukába dobja a szemetét?
A papírcsomagolás műanyagot rejt, így végül is mindegy? Hát nem!
Az ...
Nyitott Budapest
Közterületi kukákra matricák elhelyezése
Közterületi kukákra kellene egy matricát tenni, hogy milyen telefonszámon lehet bejelenteni, hogyha a konkrét kuka megtelt, ég, eltört stb. Ideális esetben még ...
Helyi - nagy ötlet
Baross utcai zöldfolyosó
Baross utcai fasor pótlása, új és összefüggő zöldfelületek kialakítása, az egykor leburkolt fahelyek újrafásítása betonfeltöréssel.
Az ötlet a Baross utca Nagykörúton kívül eső ...
Helyi - kis ötlet
A Rákos-patakmenti bicikli út nyomvonalának ésszerűsítése
A Rákos-patak és a Füredi utca találkozásánál, a Kerepesi út felé haladva a bicikli út egyszercsak elfordul és nem a patakmentén halad ...
Helyi - kis ötlet
BKK autómaták kihelyezése
BKK automaták kihelyezése az Erdőkerülő utcai villamosmegállóba és a szintén az Erdőkerülő utcai busz ...
Helyi - kis ötlet
Ördög-árok tanösvény a Hadapródiskolától a Dunáig
Tanösvény az Ördög-árok nyomvonalán, táblákon bemutatva a patak és egyes szakaszainak történetét és sok ...
Helyi - kis ötlet
Olof Palme sétány kerékpározhatoságának javítása
Az Olof Palme sétány egyik oldala legyen kifejezetten kerékpárút a másik pedig gyalogút. A két sáv elválasztására egy sárga záróvonalra, pár útjelre, ...
Előzetes kategória
Ne szüntessék meg az ÉnBudapestem applikációt és kedvezményeit!
Ne szüntessék meg az ÉnBudapestem applikációt és kedvezményeit!
Alig tudtuk megszokni és a kedvezményeit ...
Helyi - kis ötlet
Budaörsi út-Sasadi út Kányakapu CBA előtti buszmegállók környezetének árnyékolása, ivókút telepítés
A Sasadi úti mindkét ( városi/ távolsági buszok) megállóját nyáron süti a nap.Semmilyen árnyekolásuk nincs.A közelükben a járda és a Kányakapu Csemege ...
Helyi - kis ötlet
Helytörténeti és ipartörténeti sétaútvonalak Kőbányán
Kőbányán számos ipartörténeti emlék, gazdaságtörténeti szempontból fontos helyszín van, ugyanakkor ezek többsége szinte egyáltalán nincs benne a köztudatban. Az ötlet ezen helyszínek ...
Helyi - nagy ötlet
Hiányzó kerékpárút a Kerepesi úton
A Kerepesi úton a Keleti pályaudvartól kerékpárút vezet, ami azonban egy idő után (kb. a Dózsa György úttal szemben) eltűnik és a ...
Helyi - kis ötlet
Biztonságos bringás és gyalogos közlekedés az Alagútban egyirányú autós forgalommal
Az Alagútban a keskeny járda és a kétsávos úttest helyett alakítsunk ki egy szélesebb járdát, egy kétirányú bringás infrastruktúrát és egy egysávos ...
Zöld Budapest
P+R PARKOLÓK
Legyetek szívesek nekilátni a P+R parkolók fejlesztésének.
Ez a probléma vagy 30 éve elakadva látszik.
Ezek nélkül lehetetlen csökkenteni a nem vágyott szgk forgalmat, ...
Helyi - kis ötlet
Hegyalja úti járdaszakasz szélesítése
Egy olyan járdaszakasz szélesítéséről beszélünk, amely esetében nagyjából 1-2 méter bővítéssel már lehetőség nyílna arra, hogy rendezzük ezt a szakaszt. Bár valóban ...
Előzetes kategória
Kerékpáros tárolók
Fedett, esetleg zárt kerékpáros tárolókat kellene létrehozni fontosabb csomópontokon, hogy aki több órára otthagyná a kerékpárját, annak 1) ne kelljen utána vizes/hideg/tűzforró ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
Nyitott Budapest
Kutya adó
Kutyák után adót kellene fizetni.
Ez régen is volt. Ezáltal kevesebb kutya és ürülék lenne az utcákon, és a bérházak sem a kutya ...
1-21 elem, összesen: 720