1-21 elem, összesen: 720
Helyi - kis ötlet
Biztonságos átkelés
A Teleki László tér-Népszínház utca-Bauer Sándor utca nagy kereszteződésben mind az autósoknak, mind a gyalogosoknak "száz felé" kell figyelni egyik oldalról a ...
Helyi - nagy ötlet
A Vérmező és a Horváth-kert fejlesztése
A Vérmező és a Horváth-kert fejlesztése úgy gondolom összekapcsolódó ötlet.
A Vérmező fejlesztése kukákkal, padokkal már megkezdődött, ám abbamaradt, elfogyott a pénz, és ...
Nyitott Budapest
Közterületi kukákra matricák elhelyezése
Közterületi kukákra kellene egy matricát tenni, hogy milyen telefonszámon lehet bejelenteni, hogyha a konkrét kuka megtelt, ég, eltört stb. Ideális esetben még ...
Helyi - kis ötlet
Flórián tér Aluljáró bejárat újragondolása (Food Corner és Római Grafiti)
A Flórián tér aluljáró bejáratát szeretnénk a szürke hétköznapokból egy üde kis sarkot alakítani pár lépésben.
Az aluljáró előtti téren 2-3 kisebb food ...
Zöld Budapest
Kiskörúton belüli utcák (döntő részének) forgalomcsillapítása egyirányusítással
A belvárosban növekvő autóforgalom és romló levegőminőség miatt javaslom, hogy a kiskörúton belüli utcák döntő részét egyirányúvá tegyük. Az így felszabaduló sávok ...
Helyi - nagy ötlet
Csömöri úti felüljáró alatti terület rendbetétele
A Csömöri úti felüljáró alatti terület rendbetétele, P+R parkoló és rendezett zöldterület ...
Helyi - nagy ötlet
Növény- és oxigéndús megállók
A villamos megállók fásítása, nagyon fontos lenne. Pl Lehel utca/ Róbert Károly körút (1 es villamos, legbüdösebb megálló) megállónál borzasztó nap, mint ...
Helyi - kis ötlet
Közösségi illemhelyek Zuglóban
Kerületi vendéglátóhelyeken fogyasztás nélkül a WC-be bárkit beengednek, amit a bejáratnál matricával hirdetnek. Cserébe a program keretében a vendéglátóhelyek támogatást kapnának. Ezzel ...
Helyi - nagy ötlet
Fák ültetése árnyékolás céljából
A Városmajor u. és Maros utca közötti útszakasz mentén fákat kellene ültetni. Ez egy délre néző gyalogos forgalmas járda és parkoló rész ...
Helyi - nagy ötlet
Gyerek- és családbarát (védett) kerékpárút a Kopaszi gátig
Az Etele tér és a Kopaszi gát között már most is van egy kerékpárút, ami az Etele úton, illetve a Hengermalom úton ...
Helyi - kis ötlet
Hiányzó gyalogátkelő a Gergely utca és a Szlávy utca kereszteződésénél
A Gergely utcában a Szlávy utcánál nincs gyalogátkelő, így veszélyes a buszmegállók megközelítése. A legközelebbi zebrák messze vannak, már az előző/következő buszmegállónál. ...
Helyi - nagy ötlet
Műrom építése a Városligetben
A Városliget egy árnyas szegletében jól mutatna egy romos gótikus kapu felette egy félig leomlott rózsaablakkal, vagy bármilyen más, művészeti szempontból megálmodott ...
Nyitott Budapest
A békés utazás a közlekedési eszközökön
Közösségi kommunikáció indítása annak érdekében, hogy az utasok ne az utazás közben beszéljenek hangosan a mobiltelefonjaikon. Inkább csendben, kultúráltan egymással beszéljenek, olvassanak ...
Helyi - kis ötlet
Közösségi kert a Budafoki kísérleti lakótelepen
A budafoki József Attila utcai kísérleti lakótelepen több ezer ember él, akik közül sokan szeretnek kertészkedni, akár idősek, akár fiatalok. A lakótelep ...
Helyi - nagy ötlet
Új kreszpálya a meglévő játszótérre és WC
Teljesen kihasználatlan játszótér egy szuper helyen. Nyaranta szinte senki sincs, pedig árnyékos és egy park közepén van. A kavicsos részekre (fa kivágás ...
Előzetes kategória
Kerékpáros komfort a Lánchídon
A Lánchídra érvényes forgalomkorlátozásnak szükséges érvényt szerezni, mert az ott áthaladó gépjárművek 99%-a nem tartja be a sebességkorlátozásra és előzésre vonatkozó szabályokat. ...
Helyi - kis ötlet
Kevesebb kátyú a Rónán
Kátyúk kijavítása a Róna utca Fogarasi út és Bolgárkertész utca közötti szakaszán - ez minden ott elhaladó autós és biciklis ...
Helyi - nagy ötlet
Akadálymentes lejutás az aluljáróba
A felszínről 8 lépcsőlejárón lehet fel-le jutni a metróhoz. Az egyik helyett, vagy mellett mozgólépcsőt, vagy liftet kellene ...
Helyi - kis ötlet
Kutyás, nem kutyás, békében egymás mellett
A II. János Pál pápa tér egészén szabad kutyát sétáltatni, de csak pórázon.
Javaslatom a tér kettéosztása, egyik felén szabadon, póráz nélkül ...
Nyitott Budapest
Buda-Pest modernizálása
az lenne az ötletem hogy modernizáljuk Buda-Pestet ugyanis a nagy részére ráférne. Nem azt akarom mondani hogy újitsunk fel mindent de mégis ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
1-21 elem, összesen: 720