1-21 elem, összesen: 720
Nyitott Budapest
Közterületi kukákra matricák elhelyezése
Közterületi kukákra kellene egy matricát tenni, hogy milyen telefonszámon lehet bejelenteni, hogyha a konkrét kuka megtelt, ég, eltört stb. Ideális esetben még ...
Helyi - nagy ötlet
nyilvános WC
nyilvános WCaz aluljáróban. sokan járnak itt, nem csak vonatra várva. esetleg még hírlapárusító ...
Zöld Budapest
Tisztább levegő apró odafigyeléssel
A budapesti tömegközlekedés működtetése nagyon fontos, de egyben borzasztóan környezetterhelő és forráspazarló is. A környező országokban, de pl. az Egyesült Államokban is ...
Helyi - kis ötlet
Napvitorlák a Hollán Ernő utcában
Az újlipótvárosi Hollán Ernő utca sétálószakán, a Szent István körút és a Budai Nagy Antal utca között, színes napvitorlákat lehetne telepíteni, melyek ...
Helyi - nagy ötlet
Zebra a Reitter Ferenc utca - Kerekes utca sarkán
A Reitter Ferenc utca egy nagyforgalmú, 2x2 sávos út a 13. kerületben. Néhány kereszteződésében már vannak gyalogátkelőhelyek, de néhány fontos és balesetveszélyes ...
Helyi - nagy ötlet
Zöld Árpád út
A IV, kerületben található Árpád út járdaszegélyénél fák, bokrok, növények ...
Nyitott Budapest
Lakossági elektromos hirdetőtábla elhelyezése metrókijárat közelében.
Minden környezetet érintő hírt (ónos eső), felhívást (fakivágás), kármegelőzést (leszakadó villanyvezeték), akadályról értesítést (vágánycsere, ), munkát (útjavítás), hirdetést (munkaerő felvétel), eseményt (új ...
Helyi - kis ötlet
Lámpával védett gyalogos-átkelőhely kialakítása a XVIII. kerületi Kondor Béla sétánynál
A Havanna ltp-en található Barta Lajos utca - Kondor Béla sétány zebrás kereszteződése, az egyik legforgalmasabb és talán a legveszélyesebb gyalogos-átkelőhely a ...
Helyi - kis ötlet
Budapest-Budafoki Helyi Érdekű Villamos Vasút zarándok út.
1899-ben átadták Budapest-Budafoki Helyi Érdekű Villamos Vasútat. Történelme során Nagytétényig és Törökbálintig közlekedett. Késöbb aztán villamos üzemként került átalakításra. A nagytétényi ága ...
Helyi - kis ötlet
Zebrát az Illés utca déli szakaszára!
Létesüljön új gyalogátkelőhely az Illés utcában a Kőris és a Korányi utca közti ...
Helyi - kis ötlet
Gyalogos átkelőhely létesítése a Kalász utca végén a Királyok útján
A Kalász utca végződésében, ami a Nánási út és a Királyok útjának határát képezi, gyalogos átkelőhely létesítése a Királyok ...
Nyitott Budapest
Javaslat az utcazenélés helyszínek zenészekkel való közös kijelölésére és támogatására
Az utcazenei helyszínek kialakításában javaslom, hogy a jelenlegi szűkös lehetőségek helyett több tér legyen biztosítva az utcazenészek számára, mert az ...
Helyi - kis ötlet
A Nehru part biciklizhetővé tétele
A Nehru parton sétálók sokszor teljes szélességben foglalják az utat, ami nagyon megnehezíti a kerékpározást. A kirakott fotelek is csak a rajta ...
Helyi - nagy ötlet
Tanösvényt a Halmierdőbe
Tematikus tanösvény létrehozása a Halmierdőben. Témája lehet az ott élő állatok és növények, nevezetes helyek bemutatása. Ezzel együtt madáretetők és itatók, pihenő- ...
Helyi - kis ötlet
Minőségi szabadtéri edzőpark
Szinte minden lakótelepnek van már egy használható (klasszikusan zöld) szabadtéri edzőparkja, az Alacskain még nincs, pedig tele van a lakótelep fiatalokkal és ...
Helyi - kis ötlet
Jól kivilágított gyalogátkelőhely a Tétényi út elején
A XI. kerületi Tétényi út elején van egy fontos gyalogátkelőhely, ami a forgalmas, 2-szer 2 sávos Tétényi úton biztosít átkelést. A zebra ...
Nyitott Budapest
Lépcsőkre matricák felhelyezése
Jó lenne a lépcsőink szürkeségét tompítani és matricákkal, festéssel a tér élőbb részeivé tenni ...
Helyi - kis ötlet
Amíg jön a vonat
Az ember a kiszámíthatatlan közlekedés miatt gyakran 30-60 perceket is tölt a pályaudvaron a vonatra várva. A Westendben ilyenkor a komplett 70-es ...
Esélyteremtő Budapest
Óra a metró peronján is.
Az M3 metróban a peronokon nincsen óra: a kijelző azt mutatja, mikor jön a következő járat. Az időt (nap, óra perc) semmi ...
Helyi - kis ötlet
Olof Palme sétány kerékpározhatoságának javítása
Az Olof Palme sétány egyik oldala legyen kifejezetten kerékpárút a másik pedig gyalogút. A két sáv elválasztására egy sárga záróvonalra, pár útjelre, ...
Zöld Budapest
Decentralizált energia-közösségeket
Az energiaszolgáltatóval karöltve, kísérleti jelleggel jó lenne elindítani olyan energia-közösségeket, ahol (pl. irányítószám-körzetenként) lenne egy-egy központ, ami az energia-tárolást oldaná meg (pl. ...
1-21 elem, összesen: 720