1-21 elem, összesen: 720
Helyi - nagy ötlet
M4 metró tovább fejlesztésének tervezése
A Thököly úton közlekedő buszokat válthatná a 4 es metró, így egy olcsóbb és zöldebb megoldást kapnánk. Tudom, hogy a 120 millió ...
Helyi - nagy ötlet
pop up park a Szépvölgyi út-rakpart torkolatában
A Szépvölgyi út és a budai alsó rakpart torkolata jelenleg kihasználatlan területe a városnak. Az ötletem alapján pop-up parkot, kerékpáros pihenőpontot hoznánk ...
Helyi - kis ötlet
Zebrát az Illés utca déli szakaszára!
Létesüljön új gyalogátkelőhely az Illés utcában a Kőris és a Korányi utca közti ...
Helyi - kis ötlet
Kerékpárosoknak pumpapálya létrehozása a Rákos-patak mentén (Váci út és Lomb utca közötti parkoló)
Kerékpárosoknak pumpapálya létrehozása a Rákos-patak mentén a Váci út és a Lomb utca közötti földes parkoló ...
Zöld Budapest
Alkosd újra!
Kidobásra szánt, megunt, elavult tárgyak újjá építése, felújítása, új funkcióra használása. Bárki, által, talált, kidobott, megunt haszontalan bármi újra gondolása. Egy mindenki ...
Zöld Budapest
Ingázóknak ingyenes parkolás, város autó forgalmának tehermentesítése
Budapest vonzáskörzetéből bejáró ingázó dolgozóknak lehetne a város határában a nagyobb BKK/BKV/MÁV közlekedési pontoknál (Hév, Vonat, Buszállomások, Metró, stb) ingyenes parkolóház, ami ...
Helyi - nagy ötlet
Legyen sétálóutca a teljes Madách Imre út
Néhány évvel ezelőtt a Madách Imre út egy része sétálóutcává lett alakítva, de nem a teljes szakasz. Ezt a folyamatot kellene ...
Előzetes kategória
Füstmentes megállók (nem MÁV)
A főváros fordíthatna több erőforrást arra, hogy bűntesse a megállókban (nem MÁV) dohányzókat. Így csökkenne a dohányzók száma a megállókban, ami forradalmian ...
Helyi - kis ötlet
gyalogos járda kialakítása
A Gilice téren körben sok helyen nincs járda. Lehetetlen közlekedni felnőttnek , babakocsival. különösen a Dráva utca Péterhalmi út között. ...
Helyi - kis ötlet
Halász utcai kereszteződés biztonságosabbá tétele
A Halász utcai kereszteződés autóval szinte minden irányból bonyolult, egyszerre kell átlátni a lassan mozgó gyalogosok, a gyorsabban mozgó biciklisek, a megállóból ...
Helyi - nagy ötlet
Csepel - Gubacsi híd
Felújítása elengedhetetlen. Adjunk teret a biztonságos biciklis közlekedésnek is.
Demszky óta ...
Helyi - nagy ötlet
Zebra áthelyezés a Szentmiklósi út, Királyerdő út kereszteződésébe
Csepelen a Szentmiklósi út és a Királyerdő út kereszteződése egy veszélyes csomópont a gyalogosok számára. Szükség lenne egy, olyan megoldásra ami biztonságosabbá ...
Helyi - kis ötlet
Gyalogos híd a Szilas patakon
Gyalogos (babakocsi, kerékpár, roller) híd létesítése a Szilas Patak felett, két közúti híd között, mely összeköti a patak bal partján található újpesti ...
Nyitott Budapest
Szabadstrandok Budapest területén belül feszítettvíztükrös nagy medencével
Budapesten ahol igénylik a lakóközösségek,fejlesztésképpen,szabadstrandot lehetne létesíteni egy-egy nagyméretű,feszítettvíztükrös medencével,amit professzionàlisan kiviteleznének az abban jàrtas szakemberek!
Fenntartàsi költségeket is beleszàmítanàm a 120milliós tàmogatàsba ...
Helyi - nagy ötlet
Legyen a belső Király utca sétálóutca
A Király utca Károly körút és Nagymező utca közötti szakasza legyen átalakítva a Váci utcához hasonlóan ...
Nyitott Budapest
Szabad gyerekszállítást a szülőknek!
Bölcsödék, óvodák, általánosiskolák és középiskolák bejáratai környékén parkolóhelyek fenntartása szülők ...
Helyi - kis ötlet
Plusz egy zebra, majd egy emberléptékű csomópont Albertfalván
Mintaprojekt: szabadítsuk ki a Fehérvári út villamosmegállóit a korlátlabirintusból!
Valójában itt a gyalogosáramlás javítása és a kapcsolódó esetleges közúti forgalomcsillapítás egymást segítve ...
Helyi - nagy ötlet
Diákbarát közlekedés a Kiscelli utcában
A Kiscelli utca és a San Marco utca kereszteződésében, mind a Kiscelli utcában, mind a San Marco utcában felfestett gyalogos átkelő megvalósítása, ...
Nyitott Budapest
köztéri töltőhelyek
A kisebb és nagyobb közterületeken legyen konektor és akár töltőzsinor is, viszont úgy, hogy az kivehető ne legyen és több fajta zsinor ...
Zöld Budapest
Kiskörúton belüli utcák (döntő részének) forgalomcsillapítása egyirányusítással
A belvárosban növekvő autóforgalom és romló levegőminőség miatt javaslom, hogy a kiskörúton belüli utcák döntő részét egyirányúvá tegyük. Az így felszabaduló sávok ...
Előzetes kategória
Védőfal a metróállomásokra
A metróállomásokon lehetne a peronra építeni védőfalakat, amelyeknek az ajtajai ott lennének, ahol a metrókocsi ajtajai is kifognak ...
1-21 elem, összesen: 720