1-21 elem, összesen: 720
Helyi - kis ötlet
A 40 az új 50
A Kőér utca teljes szakaszán a megengedett sebesség 40 km/h-ra való ...
Helyi - kis ötlet
Bogdánfy utca járdasziget zöldítése
A Bogdánfy utcán a forgalom két irányát elválasztó járdaszigeten legyen végig alacsony ládákban alacsony zöld ...
Helyi - nagy ötlet
Zajvédő fal a Dózsa György úton a Tüzér utcánál
A Dózsa György út és a Tüzér utca kereszteződésben a "Székesfővárosi kislakásos bérházak" épületének mély előkertje nyílik a Tüzér utca irányába. A ...
Nyitott Budapest
Főváros a 21-ik században
Látványelképzelések és rövid leírások a föváros 21-ik századi élhetőségére vonatkozólag, amit Vitézy Dávid Tákosrendezőről szóló videója inspirált, és mintája az ottani helyszín ...
Helyi - nagy ötlet
Kerékpársáv kialakítása a Váci úton az Dunyov István utca és a Petneházy utca között
A Váci úton a Dunyov István utcától a Petneházy utcáig mindkét irányban pollersorral megerősített kerékpársáv kialakítása, mindkét végén a meglévő szervizúthoz ...
Helyi - kis ötlet
A Szilágyi Erzsébet fasoron futó kerékpárút oktató jellegű, gyerekbarát átalakítása
A Szilágyi Erzsébet fasoron futó kerékpárút végig az autóktól elzárt kerékpárút, de a Budagyöngye és a Városmajor között sok olyan dolog történik ...
Helyi - kis ötlet
Zajvédő plexi falak telepítése a Budaörsi úton
A Budaörsi út mellett kifelé a jobb oldalon a Dayka Gábor úttól a Sasadi útig letesitett lakóházak zajterhelése -főleg nyáron ...
Helyi - kis ötlet
Olof Palme sétány kerékpározhatoságának javítása
Az Olof Palme sétány egyik oldala legyen kifejezetten kerékpárút a másik pedig gyalogút. A két sáv elválasztására egy sárga záróvonalra, pár útjelre, ...
Helyi - kis ötlet
Könyvmegálló a Kodály köröndre
Könyvmegálló telepítése az Andrássy út Kodály köröndhöz közeli szakaszára a metrómegálló közelébe (a gyalogos szigetre két fa közé úgy, hogy a vitrin ...
Helyi - kis ötlet
BKK kijelzőt a Flórián téri aluljáróba!
Szerintem nagyon jó lenne, ha a Flórián téri aluljáróból - akár több helyről - látnánk, hogy mikor mennek a környező buszok/villamosok. Nem ...
Nyitott Budapest
Közösségi grillezőhelyek Budapesti parkokban és a Duna-parton
Közösségi grillezőhelyek kialakítása Budapest parkjaiban és Duna-parti területein, például a Népszigeten, a Kopaszi-gáton vagy belvárosi parkokban. Az ötlet lényege, hogy fixen telepített ...
Nyitott Budapest
Nagyobb villamos megállókba digitális órák kihelyezése
Digitális órák kihelyezése a nagyobb földfelszín feletti közlekedési csomópontokba, villamos ...
Helyi - nagy ötlet
Városmajor utca zöldítése, járdák szélesítése
Városmajor utca felosztásának és forgalmi rendjének módosítása a taktikai urbanizmus eszközeivel. Járdák szélesítése, parkolási rend módosítása, növények ültetése, ellenirányú kerékpársáv kialakítása a ...
Helyi - kis ötlet
Zebra létesítése az Öv utca Ilosvai Selymes utca sarkára
Zebra létrehozása, amely biztosítja az Óvodából kijövő gyerekek biztonságos átkelését a forgalmas Öv ...
Zöld Budapest
P+R PARKOLÓK
Legyetek szívesek nekilátni a P+R parkolók fejlesztésének.
Ez a probléma vagy 30 éve elakadva látszik.
Ezek nélkül lehetetlen csökkenteni a nem vágyott szgk forgalmat, ...
Előzetes kategória
Mol bubi
A MOL bubi tárolóhelyeket a széles járdákra át/visszahelyezni. Az autóktól elvett parkolóhelyek ...
Helyi - nagy ötlet
Diákbarát közlekedés a Kiscelli utcában
A Kiscelli utca és a San Marco utca kereszteződésében, mind a Kiscelli utcában, mind a San Marco utcában felfestett gyalogos átkelő megvalósítása, ...
Helyi - kis ötlet
Jegyautomata
Rengeteg busz találkozik a Jahn Ferenc Dél-pesti kórháznál. Sok ember fordul meg itt, de a közelben szinte egyáltalán nincsen jegyautomata. Az egyetlen, ...
Nyitott Budapest
Közigazgatási reform - feladatok delegálása a kerületeknek
Legyen karbantartási jogosultsága fővárosi fenntartású területeken a kerületeknek, legyen az növényzet, útburkolat ...
Helyi - kis ötlet
A Varsányi udvar zöldítése
A II. kerületi Varsányi udvar jelenleg közterületi parkolóként üzemel, a négy ház által közrefogott, aszfaltozott utcabővület az ott parkoló 12 autót ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
1-21 elem, összesen: 720