Üdvözöljük!
Az Ön által használt böngészőt a részvételi költségvetés oldala nem támogatja. Kérjük, töltsön le egy frissebb böngésző alkalmazást pl. Chrome, Edge.
Köszönjük!
Térkép
Egész Budapest
Kampány A
Budapesten gyakran vannak forgalmi torlódások a sugárutakon, hétköznap csúcsidőben. Ilyenek a Rákóczi út, M1-M7 bevezető, Soroksári út, nagykörút, Petőfi és Rákóczi híd. Tapasztalataim szerint a lámpák nem megfelelő beállítása fokozza a torlódást, ezért olyan beállítást(a beállítás felülvizsgálatát) javaslok, amely más-más beállítással működik hétköznap csúcsidőben, hétköznap csúcsidőn kívül, ill. hétvégén. Ehhez persze az érintett területeken legalább egy heti ciklusban forgalomszámlálás szükséges minden negyedórában. Illetve javaslom még, mely az autósok útvonal megválasztásában segítene, hogy több webkamerát telepítsenek az érintett szakaszokra, és ezek az utinform rendszerébe is be legyenek kötve.
Az őszi-téli időszakban a látási viszonyok korlátozottabbak, főleg este és éjszaka. Közlekedésbiztonsági szempontból előnyös lenne, ha a kijelölt gyalogosátkelőhelyek mindkét oldalon ki lennének világítva, így az autósok könnyebben észrevennék az odaérkező gyalogost. A kijelölt gyalogosátkelőhelyek kivilágításának kivitelezésében az iskolák, óvodák, ill. közintézmények közelében lévők élveznének elsőbbséget. Opcióként javaslom még, hogy a útburkolati felfestés lehetne fluoreszkáló anyagból.
A hidak korlátaira lehetne muskátlit v más növényt kaspó szerűen rakni. A sivár és szürke buszpályaudvarokra meg dézsás növényeket és/vagy planténeres fák telepítésével lehetne szebbé varázsolni a környezetet.
A régi típusú HÉV-ekre az idősek, babakocsival közlekedők, mozgáskorlátozottak nehezen tudnak fel-és leszállni, ezért a megállók egy részét (pl. az első és/v utolsó kocsinál) akadálymentessé kéne tenni úgy, hogy a peron adott szakasza egyszintben legyen a hév padlószintjével. Vagy ha a költségkeretbe nem is fér bele minden megálló, de legalább akkor minden 2. megálló v az induló-és célállomás. Ebben az esetben utasszámlálással célszerű meggyőződni, hogy mely megállók legyenek akadálymentesítve.